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文化が消費者行動に与える影響についての研究ノート
https://doi.org/10.15027/50108
https://doi.org/10.15027/50108d6c4ff9f-bc6e-4ba4-8f13-7a97e557b1b1
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
Item type | デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1) | |||||||||
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公開日 | 2023-03-18 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 文化が消費者行動に与える影響についての研究ノート | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Impacts on consumer behavior according to culture | |||||||||
言語 | en | |||||||||
作成者 |
朱, 褘楠
× 朱, 褘楠
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アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
権利情報 | ||||||||||
権利情報 | Copyright (c) 2018 広島大学大学院文学研究科総合人間学講座 | |||||||||
主題 | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | culture | |||||||||
主題 | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | consumer behavior | |||||||||
主題 | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | cultural assumption | |||||||||
主題 | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | cross-cultural consumer behavior | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述 | Along with the development of market globalization, it is necessary for marketers to develop marketing strategies that can be standardized between various countries. However, as the source of peoples' desires and actions, cultural factors will moderate many aspects of consumer behavior, such as their way of thinking or reaction to a stimulation. Therefore, it is important to identify the relationship between culture and consumer behavior when producing global marketing strategies. In this study, cultural assumptions are used as the basic theory to examine how peoples' behaviors are influenced by cultural factors. We then discuss which cultural factors influence cross-cultural consumer behavior the most. | |||||||||
言語 | en | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 広島大学大学院文学研究科総合人間学講座 | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.15027/50108 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 1882-8701 | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AA1234386X | |||||||||
開始ページ | ||||||||||
開始ページ | 190 | |||||||||
書誌情報 |
比較日本文化学研究 比較日本文化学研究 号 11, p. 190-205, 発行日 2018-03-31 |
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見出し | ||||||||||
大見出し | 研究ノート | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
見出し | ||||||||||
大見出し | 研究ノート | |||||||||
言語 | en | |||||||||
旧ID | 50108 |