ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate

To
lat lon distance


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 学校教育実践学研究
  3. 23巻

Role Perceptions of JTEs and ALTs Engaged in Team Teaching in Japan

https://doi.org/10.15027/42781
https://doi.org/10.15027/42781
e713a990-1a0d-417d-a998-54e221b5a6f2
名前 / ファイル ライセンス アクション
HiroshimaJSchEduc_23_123.pdf HiroshimaJSchEduc_23_123.pdf (584.8 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Role Perceptions of JTEs and ALTs Engaged in Team Teaching in Japan
言語 en
作成者 Aaron, Claude Sponseller

× Aaron, Claude Sponseller

en Aaron, Claude Sponseller

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 JET Programme
主題
主題Scheme Other
主題 team teaching
主題
主題Scheme Other
主題 roles
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 In the Japanese EFL context, team teaching involves a Japanese teacher of English (JTE) teaching with an assistant language teacher (ALT). The process of team teaching consists of three phases: pre-instructional, instructional, and postinstructional. Substantial research on the roles JTEs and ALTs play during the instructional phase of team teaching has been conducted but relatively little exploration into the pre- and post-instructional phases has been undertaken. A survey exploring JTE and ALT role conceptualizations during all phases of team teaching, their sense of role clarity, what makes team teaching enjoyable, challenging, and successful was conducted. Findings and pedagogical implications are discussed.
言語 en
出版者
出版者 広島大学大学院教育学研究科附属教育実践総合センター
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/42781
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1341-111X
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10491493
開始ページ
開始ページ 123
書誌情報 学校教育実践学研究
Hiroshima journal of school education

巻 23, p. 123-130, 発行日 2017-03-22
見出し
大見出し 教師教育・教員養成
言語 ja
見出し
大見出し Teacher Education and Training
言語 en
旧ID 42781
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 14:34:03.947939
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3