ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. Higher Education Forum
  3. 18巻

Best Practices of Liberal Arts Education: Curricula in Liberal Arts Colleges

https://doi.org/10.15027/50750
https://doi.org/10.15027/50750
96216fa9-2109-4a7e-b69b-ce4dbc420276
名前 / ファイル ライセンス アクション
HigherEducationForum_18_125.pdf HigherEducationForum_18_125.pdf (418.3 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Best Practices of Liberal Arts Education: Curricula in Liberal Arts Colleges
言語 en
作成者 Wang, Dongfang

× Wang, Dongfang

en Wang, Dongfang

Search repository
Xu, Yasi

× Xu, Yasi

en Xu, Yasi

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 liberal arts college
主題
主題Scheme Other
主題 liberal arts education
主題
主題Scheme Other
主題 curriculum design principles
主題
主題Scheme Other
主題 curriculum structure
主題
主題Scheme Other
主題 curriculum implementation
内容記述
内容記述 As the primary example of best practice of liberal arts education, curricula in American liberal arts college have some distinctive features. Guided by the principle of integrating curriculum breadth and depth, both general education and major courses in liberal arts colleges may develop in a balanced way. Even the curriculum implementation at liberal arts colleges is fully reflective of the idea of liberal arts education. Small class sizes enhance students’ participation and promote intimate relations between faculty and students, and teachers’ investment in teaching occupies most of their time, which provides the conditions for high quality teaching. With the full cooperation of faculty, interdisciplinary curricula and majors are being developed continuously. All of these factors contribute to the nature of liberal arts education in liberal arts colleges’ curricula.
言語 en
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 This research is supported by The National Social Science Fund of China (Education) for young scholars (CIA160216).
出版者
出版者 Research Institute for Higher Education, Hiroshima University
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/50750
ID登録タイプ JaLC
関連情報
識別子タイプ ISBN
関連識別子 978-4-86637-031-6
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-9614
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1187795X
開始ページ
開始ページ 125
書誌情報 Higher Education Forum
Higher Education Forum

巻 18, p. 125-139, 発行日 2021-03
見出し
大見出し Special Issue: General Education in the East and West
言語 ja
見出し
大見出し Special Issue: General Education in the East and West
言語 en
旧ID 50750
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 03:43:38.749735
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3