Item type |
デフォルト(1) |
公開日 |
2025-05-08 |
タイトル |
|
|
タイトル |
Workload Allocation and Postgraduate Research Supervision: From praxis to theory development |
|
言語 |
en |
作成者 |
Mgutshini, Tennyson
Murray, Jessica
Mavundla, Amile
|
アクセス権 |
|
|
アクセス権 |
open access |
|
アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
postgraduate student matrix of competencies |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
supervisor matrix of competencies |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
risk-resilience |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
South African higher education context |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
university management |
主題 |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
workload allocation model |
内容記述 |
|
|
内容記述タイプ |
Abstract |
|
内容記述 |
Workload management for academics within higher education settings has been and continues to be heavily contested and cited by some as a challenge that has proved impossible to satisfactorily decipher. This is especially problematic within postgraduate contexts where academics have multilayered roles and responsibilities that include teaching, producing research outputs, participating in civic engagement and providing research supervision to students. Related to this, wide-ranging scholarly efforts have been directed at developing workload allocation frameworks, most of which have had limited application utility. Motivated by this, the current article contributes to existing scholarship on workload allocation models in higher education institutions, with specific emphasis on the postgraduate supervision workload allocation dimension. |
|
言語 |
en |
出版者 |
|
|
出版者 |
Research Institute for Higher Education, Hiroshima University |
|
言語 |
en |
出版者 |
|
|
出版者 |
広島大学高等教育研究開発センター |
|
言語 |
ja |
言語 |
|
|
言語 |
eng |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
出版タイプ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
ID登録 |
|
|
ID登録 |
10.15027/0002040522 |
|
ID登録タイプ |
JaLC |
関連情報 |
|
|
関連タイプ |
isPartOf |
|
|
識別子タイプ |
ISBN |
|
|
関連識別子 |
978-4-86637-052-1 |
収録物識別子 |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
24329614 |
収録物識別子 |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA1187795X |
書誌情報 |
en : Higher Education Forum
巻 22,
p. 99-124,
ページ数 26,
発行日 2025-03
|