ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 幼年教育研究年報
  3. 34巻

保育者の専門性向上に対する大学の支援の在り方に関する研究 : 保育者との共同による実践研究事業を事例として <原著論文>

https://doi.org/10.15027/37757
https://doi.org/10.15027/37757
3f9887f3-b54b-42c7-a9e7-7a427107af76
名前 / ファイル ライセンス アクション
AREC_34_19.pdf AREC_34_19.pdf (755.3 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル 保育者の専門性向上に対する大学の支援の在り方に関する研究 : 保育者との共同による実践研究事業を事例として <原著論文>
言語 ja
タイトル
タイトル The Support of University Researchers for Improve the Expertise of Early Childhood Educators <Original work paper>
言語 en
作成者 大野, 歩

× 大野, 歩

ja 大野, 歩

en Ohno, Ayumi

Search repository
中坪, 史典

× 中坪, 史典

ja 中坪, 史典

en Nakatsubo, Fuminori

Search repository
杉村, 伸一郎

× 杉村, 伸一郎

ja 杉村, 伸一郎

en Sugimura, Shinichirou

Search repository
七木田, 敦

× 七木田, 敦

ja 七木田, 敦

en Nanakida, Atsushi

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利情報
権利情報 Copyright (c) 2012 幼年教育研究年報編集委員会
主題
主題Scheme Other
主題 University Researchers
主題
主題Scheme Other
主題 Early Childhood educators
主題
主題Scheme Other
主題 Support
主題
主題Scheme Other
主題 Improve the Expertise
主題
主題Scheme Other
主題 Practice Research
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 This research focused on cooperation activities with the university researchers supports for early childhood educators to do the practice research.   The purpose of this research is to consider the support which researchers offers to the difficulty and the subject which are held when early childhood educators tackles the practice research which can search for a scientific basis.   The following viewpoints were used for analysis: (1) Change of the image before and after early childhood educators done the practice research, (2) The point of having changed through the practice research (3) Tastes of the work done on a research process.   The results of this research are following. After experiencing the practice research with cooperation support of university researchers, early childhood educators who felt “difficulty" for not knowing for the concrete of research became clear to have changed so that practice research might be regarded as "interesting".
言語 en
出版者
出版者 広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/37757
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0388-3078
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00246110
開始ページ
開始ページ 19
書誌情報 幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood

巻 34, p. 19-26, 発行日 2012-07-31
旧ID 37757
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-03-03 11:27:58.643588
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3