ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 広島大学大学院教育学研究科紀要. 第一部, 学習開発関連領域
  3. 61号

カナダ・オンタリオ州のReading Curriculumの構造の研究 : Strandsに焦点をあてて

https://doi.org/10.15027/33964
https://doi.org/10.15027/33964
a2376f4a-0294-44a5-bbc6-400663b5ab8d
名前 / ファイル ライセンス アクション
BullGradSchEduc-HiroshimaUniv-Part1_61_115.pdf BullGradSchEduc-HiroshimaUniv-Part1_61_115.pdf (383.2 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル カナダ・オンタリオ州のReading Curriculumの構造の研究 : Strandsに焦点をあてて
言語 ja
タイトル
タイトル Research for the Structure of Reading Curriculum in Ontario, Canada : Focus “strand"
言語 en
作成者 青山, 之典

× 青山, 之典

ja 青山, 之典

en Aoyama, Yukinori

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 reading curriculum
主題
主題Scheme Other
主題 structure of curriculum
主題
主題Scheme Other
主題 Ontario
主題
主題Scheme Other
主題 Canada
主題
主題Scheme Other
主題 Reading Curriculum
主題
主題Scheme Other
主題 カリキュラム構造
主題
主題Scheme Other
主題 カナダ・オンタリオ州
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 This is a research for the structure of reading curriculum in Ontario, Canada. Especially, about The Ontario curriculum, Grades 1-8, Language. At first I examined a principle of the curriculum making. I knew that the language curriculum is based on the belief that literacy is critical to responsible and productive citizenship. And I think it is important that literacy is critical. Secondly I knew that the curriculum is designed to provide students with the knowledge and skills that they need to achieve this goal. This curriculum organizes the knowledge and skills that students need to become literate in four strands, or broad areas of learning - Oral Communication, Reading, Writing, and Media Literacy. And I think it is important that “ strand".
言語 en
出版者
出版者 広島大学大学院教育学研究科
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/33964
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1346-5546
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11618554
開始ページ
開始ページ 115
書誌情報 広島大学大学院教育学研究科紀要. 第一部, 学習開発関連領域
Bulletin of the Graduate School of Education, Hiroshima University. Part 1, Learning and curriculum development

号 61, p. 115-122, 発行日 2012-12-21
旧ID 33964
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-03-02 04:44:04.560978
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3