ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 広島大学大学院教育学研究科紀要. 第一部, 学習開発関連領域
  3. 53号

Evaluation of Japanese School Counseling Program : Qualitative Case Study in a Japanese Junior High School

https://doi.org/10.15027/18133
https://doi.org/10.15027/18133
79bd3472-4944-4a82-84ab-19d8d2fe7584
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00004184228.pdf KJ00004184228.pdf (660.3 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Evaluation of Japanese School Counseling Program : Qualitative Case Study in a Japanese Junior High School
言語 en
タイトル
タイトル Evaluation of Japanese School Counseling Program : Qualitative Case Study in a Japanese Junior High School
言語 ja
作成者 Zaffuto, Steven Randolph

× Zaffuto, Steven Randolph

en Zaffuto, Steven Randolph

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 School Counselor
主題
主題Scheme Other
主題 Guidance
主題
主題Scheme Other
主題 Program Evaluation
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 The Japanese school counseling program has undergone considerable developmental transitions since the implementation in 1995. The organizational structure of the Japanese educational institutions has presented unique and significant influential factors regarding the establishment and implementation of program design and delivery. Within any organization the consideration of cultural, individual, economic, and political differences are essential in ensuring the success of the program outcome. Although the organizational structure, approaches and vocabulary pertaining to guidance do vary in comparison to western fundamentals, educational reform created by the recent surge in psychological and social developmental problems confronting Japan has shown that not only do basic definitions and concepts transcend international barriers but has also provided an opportunity for Japan to contribute an eastern perceptive and approach to a westernized institution of practice.
言語 en
出版者
出版者 広島大学大学院教育学研究科
出版者
出版者 国立情報学研究所
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/18133
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1346-5546
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11618554
開始ページ
開始ページ 65
書誌情報 広島大学大学院教育学研究科紀要. 第一部, 学習開発関連領域
Bulletin of the Graduate School of Education, Hiroshima University. Part 1, Learning and curriculum development

号 53, p. 65-72, 発行日 2005-03-28
旧ID 18133
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-03-02 04:25:51.714604
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3