ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 大学論集
  3. 57集

米国高等教育におけるマイクロクレデンシャルの展開 : リスキリング・アップスキリング機能としての新たな役割と課題

https://doi.org/10.15027/55178
https://doi.org/10.15027/55178
9968b8f6-d687-4594-bf21-bbedcc308e45
名前 / ファイル ライセンス アクション
DaigakuRonshu_57_97.pdf DaigakuRonshu_57_97.pdf (827.6 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2024-04-24
タイトル
タイトル 米国高等教育におけるマイクロクレデンシャルの展開 : リスキリング・アップスキリング機能としての新たな役割と課題
言語 ja
タイトル
タイトル The Deployment of Microcredentials in US Higher Education: Emerging Roles and Challenges in Reskilling and Upskilling
言語 en
作成者 野田, 文香

× 野田, 文香

ja 野田, 文香

en NODA, Ayaka

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利情報
言語 en
権利情報 Copyright (c) 2024 by Author
内容記述
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper explores recent trends in microcredentials within US higher education, in the context of reskilling and upskilling initiatives. To provide context, it examines the perspectives of employers and learners regarding degrees and microcredentials in US society. Additionally, it investigates how higher education institutions are integrating microcredentials in various ways to meet societal demands while uncovering the realities and challenges associated with these endeavors. While traditional university degrees have historically been highly valued by employers, there has been a recent shift towards prioritizing skills over degrees. The urgent need to address skills shortages in the US labor market has led to a significant increase in learners opting for short-term courses to obtain skill-based microcredentials instead of enrolling in traditional degree programs. In response to declining enrollment in degree programs due to factors such as an aging population and rising tuition costs, some higher education institutions are incorporating microcredentials into their strategies. Their aim is to attract new cohorts of learners to enhance diversity and expand revenue streams. Moving forward, the positioning of US higher education institutions will be closely scrutinized as they bolster reskilling initiatives through collaboration and competition with private providers.
言語 en
出版者
出版者 広島大学高等教育研究開発センター
言語 ja
出版者
出版者 Research Institute for Higher Education, Hiroshima University
言語 en
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/55178
ID登録タイプ JaLC
開始ページ
開始ページ 97
書誌情報 ja : 大学論集
en : Daigaku ronshu: Research in higher education

号 57, p. 97-119, ページ数 23, 発行日 2024-03
見出し
大見出し 特別寄稿
言語 ja
見出し
大見出し SPECIAL ISSUE
言語 en
旧ID 55178
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-03-01 03:12:11.099707
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3