ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 国際教育協力論集
  3. 24巻2号

The Impact of COVID-19 on Primary Education in Malawi: Exploring Policy Responses and Practices

https://doi.org/10.15027/51949
https://doi.org/10.15027/51949
897d314a-6364-4297-9fb0-d8cf9d236974
名前 / ファイル ライセンス アクション
JICE_24-2_61.pdf JICE_24-2_61.pdf (365.4 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル The Impact of COVID-19 on Primary Education in Malawi: Exploring Policy Responses and Practices
言語 en
作成者 Chiwaula, Lizzie W.

× Chiwaula, Lizzie W.

en Chiwaula, Lizzie W.

Search repository
Kadzamira, Esme Chipo

× Kadzamira, Esme Chipo

en Kadzamira, Esme Chipo

Search repository
Meke, Elizabeth Selemani

× Meke, Elizabeth Selemani

en Meke, Elizabeth Selemani

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利情報
権利情報 Copyright (c) 2021 広島大学教育開発国際協力研究センター
主題
主題Scheme Other
主題 Covid-19
主題
主題Scheme Other
主題 School closure
主題
主題Scheme Other
主題 Decongestion
主題
主題Scheme Other
主題 Social distance
主題
主題Scheme Other
主題 Remedial learning
内容記述
内容記述 This paper explores the effects of Covid-19 on primary education in Malawi and focuses on policy responses and practices. Covid-19 caused major disruptions to the education system including loss of learning due to school closures. In response to the pandemic, the Malawian government developed policies and strategies to prevent the further spread of the pandemic and to ensure the continued learning of pupils. The policies on continued learning include measures to decongest classrooms and schools, remedial learning and remote learning. The Covid-19 prevention measures include social distancing, wearing masks and hand washing. However, these measures are being implemented in an already challenged education system characterized by low learning outcomes and inadequate resources. This paper therefore examines how the policies and strategies are being implemented and their impacts on primary education in Malawi. This paper uses document analysis to understand the policies and analyses some primary data to gain insights into current practices.
言語 en
出版者
出版者 広島大学教育開発国際協力研究センター
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/51949
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1344-2996
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1344-7998
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11281847
開始ページ
開始ページ 61
書誌情報 国際教育協力論集
Journal of international cooperation in education

巻 24, 号 2, p. 61-76, 発行日 2021-12-31
旧ID 51949
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-28 09:28:31.588450
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3