ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 国際教育協力論集
  3. 9巻1号

A Cross-National Cost-Benefit Analysis of Complementary (Out-Of-School) Programs

https://doi.org/10.15027/34241
https://doi.org/10.15027/34241
88810d8f-1771-44b0-bfd2-50110208d2f8
名前 / ファイル ライセンス アクション
JICE_9-1_71.pdf JICE_9-1_71.pdf (766.3 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル A Cross-National Cost-Benefit Analysis of Complementary (Out-Of-School) Programs
言語 en
作成者 DeStefano, Joseph

× DeStefano, Joseph

en DeStefano, Joseph

Search repository
Hartwell, Ash

× Hartwell, Ash

en Hartwell, Ash

Search repository
Moore, Audrey-marie Schuh

× Moore, Audrey-marie Schuh

en Moore, Audrey-marie Schuh

Search repository
Benbow, Jane

× Benbow, Jane

en Benbow, Jane

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利情報
権利情報 Copyright (c) 2006 「国際教育協力論集」編集委員会
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 This paper summarizes findings from case studies of School for Life in Ghana, Community Schools in Sikasso, Mali, and the Educatodos in Honduras. All three programs are designed and implemented by civil society actors but deliver schooling equivalent to the formal public curriculum. All three are more effective at providing access, completion, and learning than comparable levels of the public systems in each country. School for Life is over three times as cost effective as government schools in Ghana at producing a grade three completer. While Community schools in Mali have a unit costs 57 percent higher than public schools, the cost per completer is only 31 percent higher and the cost per learning outcome is only 10 percent higher. Educatodos is almost five times as cost effective as public schools at producing a grade six completer. For grades seven to nine, Educatodos has both a higher completion rate and much lower costs, making it 15 times as cost effective as the public system at producing a grade nine completer.
言語 en
出版者
出版者 広島大学教育開発国際協力研究センター
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/34241
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1344-2996
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11281847
開始ページ
開始ページ 71
書誌情報 国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education

巻 9, 号 1, p. 71-88, 発行日 2006-04-28
旧ID 34241
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-28 08:34:01.822454
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3