WEKO3
アイテム
An Argument for Dialogue in Definition of National Policies for Education
https://doi.org/10.15027/34199
https://doi.org/10.15027/34199a45eadf7-53e9-4c8c-a18f-fa1d6329c7a4
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-03-18 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | An Argument for Dialogue in Definition of National Policies for Education | |||||||
言語 | en | |||||||
作成者 |
McGinn, Noel F.
× McGinn, Noel F.
|
|||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | open access | |||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
権利情報 | ||||||||
権利情報 | Copyright (c) 2004 「国際教育協力論集」編集委員会 | |||||||
主題 | ||||||||
主題Scheme | NDC | |||||||
主題 | 370 | |||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述 | Poor and especially small countries cannot become self-reliant in the full sense of the word. Instead they must form alliances that foster collaboration in the pursuit of mutual objectives. This will be easier to accomplish if donor nations and assistance agencies avoid dictating solutions and if technical assistance shifts away from teaching “best practices." A third requirement is a shift from assistance to individual countries to assistance to sets of countries collaborating on mutual development projects. | |||||||
言語 | en | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 広島大学教育開発国際協力研究センター | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
出版タイプ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.15027/34199 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
収録物識別子 | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 1344-2996 | |||||||
収録物識別子 | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA11281847 | |||||||
開始ページ | ||||||||
開始ページ | 15 | |||||||
書誌情報 |
国際教育協力論集 Journal of International Cooperation in Education 巻 7, 号 1, p. 15-25, 発行日 2004-04-30 |
|||||||
旧ID | 34199 |