ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 学校教育実践学研究
  3. 27巻

An Analysis of Trends in Research on Methods of Assessing Children’s Assertion

https://doi.org/10.15027/50608
https://doi.org/10.15027/50608
cd2673b9-ef3f-4963-a9ce-3ce47b6ba54a
名前 / ファイル ライセンス アクション
HiroshimaJSchEduc_27_1.pdf HiroshimaJSchEduc_27_1.pdf (1.1 MB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル An Analysis of Trends in Research on Methods of Assessing Children’s Assertion
言語 en
作成者 Takahashi, Hitoshi

× Takahashi, Hitoshi

en Takahashi, Hitoshi

Search repository
Ito, Yu

× Ito, Yu

en Ito, Yu

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 assertion
主題
主題Scheme Other
主題 assertiveness
内容記述
内容記述 In recent years, there have been concerns about issues related to communication with others in education and childcare, especially the communication of younger children. One of the things that seem to be important in solving these problems is to raise the assertion of children. In order to nurture assertion, it is necessary to consider programs such as training. At the same time, it is important to assess the assertion of children. Therefore, in this study, the present state of the method for assessing the assertion of children was examined through analyzing the research trend. Since there were a few studies on young children subjects in this field, the study including the research of child subjects was examined.
言語 en
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 This research is a part of a research funded by JSPS Grant-in-Aid for Young Scientists (B) (17K13916). This is a revised version of a paper presented at the second research conference of The Japanese Society for the Study on Hoikusha Education in 2018.
出版者
出版者 広島大学大学院人間社会科学研究科附属教育実践総合センター
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/50608
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1341-111X
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10491493
開始ページ
開始ページ 1
書誌情報 学校教育実践学研究
Hiroshima journal of school education

巻 27, p. 1-7, 発行日 2021-03-19
見出し
大見出し 生徒指導・教育相談
言語 ja
見出し
大見出し Student Guidance and Educational Counseling
言語 en
旧ID 50608
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 14:42:30.157095
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3