ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 学校教育実践学研究
  3. 22巻

にこにこルームの学習支援による効果に関する学生・小学生・保護者の比較(8) : 平成26年度の質問紙調査

https://doi.org/10.15027/40392
https://doi.org/10.15027/40392
9bd43043-d319-4c76-9cfb-5ab018040ef4
名前 / ファイル ライセンス アクション
HiroshimaJSchEduc_22_17.pdf HiroshimaJSchEduc_22_17.pdf (1.1 MB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル にこにこルームの学習支援による効果に関する学生・小学生・保護者の比較(8) : 平成26年度の質問紙調査
言語 ja
タイトル
タイトル Comparing Niko Niko Room’s educational support effects of university students, elementary students, and guardians (8) : Questionnaires from 2014
言語 en
作成者 小島, 奈々恵

× 小島, 奈々恵

ja 小島, 奈々恵

en Kojima, Nanae

Search repository
岡, 直樹

× 岡, 直樹

ja 岡, 直樹

en Oka, Naoki

Search repository
児玉, 真樹子

× 児玉, 真樹子

ja 児玉, 真樹子

en Kodama, Makiko

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 The effects of educational support programs offered at the Niko Niko Room in 2014 are discussed in this study. Twenty-three university students, twenty-three elementary students, and twenty-three guardians participated in the programs and were asked to answer questionnaires. Questionnaires measured the abilities of university students, degrees of satisfaction, and degrees of interest. Effects of the programs perceived by the three groups were compared between university students and elementary students, between university students and guardians, between elementary students and guardians, and among university students, elementary students, and guardians. Elementary students and guardians highly evaluated the educational abilities of the university students compared to the university students themselves. Overall, university students, elementary students, and guardians positively evaluated the effects of the educational support programs, and were satisfied with the educational support programs.
言語 en
出版者
出版者 広島大学大学院教育学研究科附属教育実践総合センター
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/40392
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1341-111X
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10491493
開始ページ
開始ページ 17
書誌情報 学校教育実践学研究
Hiroshima journal of school education

巻 22, p. 17-23, 発行日 2016-03-22
見出し
大見出し 生徒指導・教育相談
言語 ja
見出し
大見出し Student Guidance and Educational Counseling
言語 en
旧ID 40392
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 14:27:51.227859
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3