ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 学校教育実践学研究
  3. 18巻

教師の生徒指導に関する力量形成への示唆 : オーストラリア・メルボルン大学の視察から

https://doi.org/10.15027/32601
https://doi.org/10.15027/32601
5ebaeb57-ed5d-4128-bee8-80d9912b04f9
名前 / ファイル ライセンス アクション
HiroshimaJSchEduc_18_159.pdf HiroshimaJSchEduc_18_159.pdf (803.6 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル 教師の生徒指導に関する力量形成への示唆 : オーストラリア・メルボルン大学の視察から
言語 ja
タイトル
タイトル An Indication to Teachers' Professional Development in School Counseling and Guidance From inspection at Melbourne University
言語 en
作成者 長江, 綾子

× 長江, 綾子

ja 長江, 綾子

en Nagae, Ayako

Search repository
枝廣, 和憲

× 枝廣, 和憲

ja 枝廣, 和憲

en Kurihara, Shinji

Search repository
中村, 孝

× 中村, 孝

ja 中村, 孝

en Yamasaki, Akane

Search repository
山崎, 茜

× 山崎, 茜

ja 山崎, 茜

en Edahiro, Kazunori

Search repository
栗原, 慎二

× 栗原, 慎二

ja 栗原, 慎二

en Nakamura, Takashi

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 The purpose of this study is to obtain some idea about teachers' professional development in School Counseling and Guidance from the literature and Australian inspection. During the Australian inspection, we learnt an example of the efforts of Student Wellbeing Courses at Graduate School of Education, University of Melbourne, Victoria. From this inspection and the literature, we learnt 1) clear consistent vision and policy and goal which make the vision come true has been codified in a systemlevel, 2) it is working on performance-based, 3) evidence-based efforts have been made through partnerships between educational institutions and university Also, the fact that these approaches have been done with the perspective of human resource development indicates possibilities in teachers' professional development in School Counseling and Guidance in Japan
言語 en
出版者
出版者 広島大学大学院教育学研究科附属教育実践総合センター
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/32601
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1341-111X
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10491493
開始ページ
開始ページ 159
書誌情報 学校教育実践学研究
Hiroshima journal of school education

巻 18, p. 159-168, 発行日 2012-03-20
旧ID 32601
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 14:16:57.870573
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3