ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 学習開発学研究
  3. 6号

Issues of Inclusive Education in the 21st Century

https://doi.org/10.15027/35243
https://doi.org/10.15027/35243
e4201b22-f899-4391-a110-b9f27a7ff812
名前 / ファイル ライセンス アクション
JEducSci_6_67.pdf JEducSci_6_67.pdf (504.1 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Issues of Inclusive Education in the 21st Century
言語 ja
作成者 Forlin, Chris

× Forlin, Chris

ja Forlin, Chris

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利情報
権利情報 Copyright (c) 2013 広島大学大学院教育学研究科学習開発学講座
主題
主題Scheme Other
主題 inclusive education
主題
主題Scheme Other
主題 pre-service teachers
主題
主題Scheme Other
主題 teacher training
主題
主題Scheme Other
主題 disability
主題
主題Scheme Other
主題 Japan
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 There are many issues associated with the implementation of inclusive education in the international arena. Of key importance is the impact on the role of teachers and their capacity to enact the philosophy in an effective way. Considering the current effectiveness of teacher preparation for inclusion, preliminary data were collected from a university in Japan to identify the perceptions of pre-service teachers regarding inclusion and their perceived self-efficacy in being able to implement it. The discussion focuses on a range of initiates to help overcome some of the challenges faced to implementing effective inclusive education. Consideration is given to reforming education systems to become inclusive; removing barriers to inclusion; restructuring schools for inclusion; preparing teachers; and the role of universities in teacher education.
言語 en
出版者
出版者 広島大学大学院教育学研究科学習開発学講座
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/35243
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1883-8200
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1244667X
開始ページ
開始ページ 67
書誌情報 学習開発学研究
Journal of Learning Science

号 6, p. 67-81, 発行日 2013-04-30
旧ID 35243
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 11:07:17.663883
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3