ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. Higher Education Forum
  3. 17巻

Preferences of U.S. Faculty Members regarding the Teaching- Research Nexus

https://doi.org/10.15027/48958
https://doi.org/10.15027/48958
9e1d6327-3bae-4948-8350-41fbf0fbd017
名前 / ファイル ライセンス アクション
HigherEducationForum_17_135.pdf HigherEducationForum_17_135.pdf (1.1 MB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Preferences of U.S. Faculty Members regarding the Teaching- Research Nexus
言語 en
作成者 Jacob, W. James

× Jacob, W. James

en Jacob, W. James

Search repository
Gregorutti, Gustavo

× Gregorutti, Gustavo

en Gregorutti, Gustavo

Search repository
Cummings, William K.

× Cummings, William K.

en Cummings, William K.

Search repository
Finkelstein, Martin J.

× Finkelstein, Martin J.

en Finkelstein, Martin J.

Search repository
Bain, Olga

× Bain, Olga

en Bain, Olga

Search repository
Kim, Eunyoung

× Kim, Eunyoung

en Kim, Eunyoung

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 teaching-research nexus
主題
主題Scheme Other
主題 higher education trends
主題
主題Scheme Other
主題 United States
主題
主題Scheme Other
主題 research trends
主題
主題Scheme Other
主題 teaching trends
内容記述
内容記述 The purpose of this article is to examine research and teaching trends over the past 30 years in U.S. higher education. While some faculty lean toward teaching and others toward research, often the two areas of intersect in synergistic and complementary ways. The merit of this study is that it is a follow-up of two earlier surveys. Findings include an examination of national data from 1992, 2007, and 2018 on a few select areas of the teaching-research nexus. The 2018 data includes 1,135 faculty responses from 80 higher education institutions in the United States. The once dominant research output gap between U.S. faculty and those in other countries is leveling off in many subject areas, most notably in STEM subject areas. Findings provide an in-depth analysis by faculty rank, highlighting current research and teaching preferences of junior and senior faculty members. The article also provides a model to partially explain faculty productivity among sampled participants where research preference, collaboration, and institutional research expectations serve as key predictors. Several suggestions for future areas of research are given in the conclusion section.
言語 en
出版者
出版者 Research Institute for Higher Education, Hiroshima University
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/48958
ID登録タイプ JaLC
関連情報
識別子タイプ ISBN
関連識別子 978-4-86637-024-8
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-9614
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1187795X
開始ページ
開始ページ 135
書誌情報 Higher Education Forum
Higher Education Forum

巻 17, p. 135-150, 発行日 2020-03
見出し
大見出し Special Issue for APIKS
言語 ja
見出し
大見出し Special Issue for APIKS
言語 en
旧ID 48958
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 03:41:47.259657
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3