ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. Higher Education Forum
  3. 16巻

Performance, Productivity and the Diversity of Student Pathways

https://doi.org/10.15027/47549
https://doi.org/10.15027/47549
5dcf0752-86f8-4a64-b626-1ba5b6259d2d
名前 / ファイル ライセンス アクション
HigherEducationForum_16_45.pdf HigherEducationForum_16_45.pdf (385.4 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Performance, Productivity and the Diversity of Student Pathways
言語 en
作成者 de Vries, Wietse

× de Vries, Wietse

en de Vries, Wietse

Search repository
Grijalva Martínez, Olga

× Grijalva Martínez, Olga

en Grijalva Martínez, Olga

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 higher education
主題
主題Scheme Other
主題 pathways
主題
主題Scheme Other
主題 performance
主題
主題Scheme Other
主題 policies
主題
主題Scheme Other
主題 productivity
主題
主題Scheme Other
主題 students
内容記述
内容記述 Performance and productivity have become central goals in higher education reforms since the 1970s. The implications are more or less straightforward when it comes to teaching and research; academic staff should teach and publish more, while institutions should produce more graduates at a lower cost, and these graduates should quickly find a well-paid job that matches their field of study. However, while institutions and academic staff have adapted to these new forms of evaluation and funding, students seem to be less inclined to do so. It is problematic that within this equation, institutions and academics are the producers, while students are relegated to a role of products or, in the best-case scenario, clients. As products, they cannot be expected to comply with the productivity goals or the performance indicators of the institution. This article reviews how students behave and why they behave as they do, before considering the implications for productivity. The analysis focuses on Mexican higher education, but also highlights relevant results in other countries.
言語 en
出版者
出版者 Research Institute for Higher Education, Hiroshima University
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/47549
ID登録タイプ JaLC
関連情報
識別子タイプ ISBN
関連識別子 978-4-86637-018-7
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-9614
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1187795X
開始ページ
開始ページ 45
書誌情報 Higher Education Forum
Higher Education Forum

巻 16, p. 45-68, 発行日 2019-03
見出し
大見出し Special Issue for HER2017
言語 en
旧ID 47549
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 03:39:28.963583
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3