ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. Higher Education Forum
  3. 14巻

Secondary School Pupils’ Achievements for Success in University Admissions: How a British secondary school evaluates pupils to expand their career path?

https://doi.org/10.15027/42953
https://doi.org/10.15027/42953
d2e40fe7-8052-401e-a284-c5963836e5a4
名前 / ファイル ライセンス アクション
HigherEducationForum_14_63.pdf HigherEducationForum_14_63.pdf (341.6 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Secondary School Pupils’ Achievements for Success in University Admissions: How a British secondary school evaluates pupils to expand their career path?
言語 en
作成者 Matsubara, Naomi

× Matsubara, Naomi

en Matsubara, Naomi

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 academic performance
主題
主題Scheme Other
主題 achievements
主題
主題Scheme Other
主題 extra-curricular activities
主題
主題Scheme Other
主題 evaluation
主題
主題Scheme Other
主題 independent school
主題
主題Scheme Other
主題 personal statement
主題
主題Scheme Other
主題 reference
主題
主題Scheme Other
主題 secondary school
主題
主題Scheme Other
主題 UCAS
主題
主題Scheme Other
主題 UK
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 University admissions are vital issues for secondary schools both in the United Kingdom and Japan; however, the qualifications for applicants are disparate in the two countries. Universities in the United Kingdom require applicants’ academic performance as well as various achievements that relate to their chosen courses, while Japanese universities place great importance on entrance examination marks. This disparity in university admissions naturally contributes to the different types of secondary school education. This paper, whose author was born and raised in Japan, focuses on a British independent secondary school’s evaluation method. The research clarifies the school evaluates a wide range of academic and non-academic activities through multiple open means which is in explicit contrast with Japanese schools’ closed evaluation methods. In addition, by interviewing Japanese pupils who have experienced both Japanese and British education demonstrates the effectiveness of the British visible appreciation leading pupils to successful academic career paths.
言語 en
出版者
出版者 Research Institute for Higher Education, Hiroshima University
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/42953
ID登録タイプ JaLC
関連情報
識別子タイプ ISBN
関連識別子 978-4-86637-003-3
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-9614
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1187795X
開始ページ
開始ページ 63
書誌情報 Higher Education Forum
Higher Education Forum

巻 14, p. 63-77, 発行日 2017-03
旧ID 42953
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 03:37:45.812373
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3