Item type |
デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1) |
公開日 |
2023-03-18 |
タイトル |
|
|
タイトル |
Peace Education and Lesson Study for Teacher Educator (PELSTE) 2022: Localizing Lesson Study |
|
言語 |
en |
作成者 |
Arroio, Agnaldo
Subramanian, Indira
Rogers, Kaycee
Lewis, Catherine
Lee, Christine Kim Eng
Kusahara, Kazuhiro
Kim, Jongsung
|
アクセス権 |
|
|
アクセス権 |
open access |
|
アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
内容記述 |
|
|
内容記述タイプ |
TableOfContents |
|
内容記述 |
Introduction 1 “Seeing Familiar as Unfamiliar": What Do Jyugyou Kenkyuu and Lesson Study Learn from Each Other?…5 Part I Localizing Lesson Study: The Case of America, Brazil, and India 2 Localizing Lesson Study: A Case Study in Brazil…13 3 Localizing Lesson Study: A Case Study in India…23 4 Lesson Study in Local Context: Culturally Sustaining Pedagogies in Focus…35 Part II Discussion: The Achievements and Challenges of Localizing Lesson Study 5 Learning from Lesson Study Around the World…51 6 Are We Compromising the Core of Lesson Study in Local Adaptations in Countries Beyond Japan?…73 Part III Answers to the Discussants 7 Beyond Localizing Lesson Study…87 Closing Comments 8 Learning from PELSTE 2022…93 |
内容記述 |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
EVRI研究プロジェクト叢書 Bulletin of the EVRI Research Project |
出版者 |
|
|
出版者 |
広島大学教育ヴィジョン研究センター |
言語 |
|
|
言語 |
eng |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_2f33 |
|
資源タイプ |
book |
出版タイプ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
ID登録 |
|
|
ID登録 |
10.15027/52126 |
|
ID登録タイプ |
JaLC |
収録物識別子 |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-8134 |
収録物識別子 |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-8037 |
書誌情報 |
EVRI研究プロジェクト叢書
Bulletin of the EVRI Research Project
巻 7,
発行日 2022-03
|
旧ID |
52126 |
備考 |
リポジトリへの掲載許可を得ていない箇所は,塗りつぶしを施して掲載しています。 |