ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. CICE叢書
  3. 6巻

Including the Excluded: The Case of Slow Learners at Buloba Primary School, Uganda

https://hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/2012705
https://hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/2012705
749bc2ab-84fe-46ad-bbf7-dfb06cf4873f
名前 / ファイル ライセンス アクション
CICEseries_6_223.pdf CICEseries_6_223.pdf (211.6 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Including the Excluded: The Case of Slow Learners at Buloba Primary School, Uganda
言語 en
作成者 Kyasanku, Charles

× Kyasanku, Charles

en Kyasanku, Charles

Search repository
Ssebbunga-Masembe, Connie

× Ssebbunga-Masembe, Connie

en Ssebbunga-Masembe, Connie

Search repository
Kusakabe, Tatsuya

× Kusakabe, Tatsuya

en Kusakabe, Tatsuya

Search repository
Ozawa, Hiroaki

× Ozawa, Hiroaki

en Ozawa, Hiroaki

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利情報
権利情報 Copyright (c) 2019 広島大学教育開発国際協力研究センター
内容記述
内容記述 This article describes a study of Mathematics teachers at Buloba Primary School in Uganda. The purpose was to analyse the teachers’ perceptions, essential practices for creating inclusive classroom environments for slow learners, and implementation challenges. This quasi-experimental research included a focus group discussion, an interview with the headteacher, three lesson observations and post-observation focus group discussions. The results indicate that the teachers have mixed perceptions and several practices: peer learning, certain teaching methods, linking teaching to real-world applications, seating environment, and providing a threat -free classroom environment. Highlighted challenges include heavy workloads, limited time, inadequate training, mixed classes of both slow and fast learners, inability to identify slow learners, class size and lack of knowledge. It emphasizes the need to define and develop reference frameworks of teacher competencies and institutionalize in-service teacher education programmes through school-based practices and research.
言語 en
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 Group C: Teacher Professional Development
出版者
出版者 広島大学教育開発国際協力研究センター
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
関連情報
識別子タイプ URI
関連識別子 https://home.hiroshima-u.ac.jp/cice/?page_id=3340
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 BA52782320
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 BB29255117
開始ページ
開始ページ 223
書誌情報 CICE叢書6 Africa-Asia University Dialogue for Educational Development : Final Report of Phase IV Research Results : Toward Achieving the SDG4 : Contributions of African and Asian Researchers
CICE Series

巻 6, p. 223-233, 発行日 2019-06
旧ID 49144
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-23 06:12:10.264653
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3