WEKO3
アイテム
The effect of form-focused instruction on Japanese college students
https://hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/2012332
https://hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/2012332ba70c9df-d577-4af1-b79b-b19f35e2c497
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
| Item type | デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1) | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2023-03-18 | |||||||
| タイトル | ||||||||
| タイトル | The effect of form-focused instruction on Japanese college students | |||||||
| 言語 | en | |||||||
| 作成者 |
NISHITANI, Atsuko
× NISHITANI, Atsuko
|
|||||||
| アクセス権 | ||||||||
| アクセス権 | open access | |||||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
| 内容記述 | ||||||||
| 内容記述 | There has been a long-standing controversy about whether teaching grammar helps to achieve an important goal of language learning, that is, to become able to use the language communicatively. | |||||||
| 言語 | en | |||||||
| 出版者 | ||||||||
| 出版者 | 西日本言語学会 | |||||||
| 言語 | ||||||||
| 言語 | eng | |||||||
| 資源タイプ | ||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
| 資源タイプ | journal article | |||||||
| 出版タイプ | ||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
| 収録物識別子 | ||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
| 収録物識別子 | 0289-0089 | |||||||
| 収録物識別子 | ||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
| 収録物識別子 | AN0000428X | |||||||
| 開始ページ | ||||||||
| 開始ページ | 72 | |||||||
| 書誌情報 |
ニダバ NIDABA 号 33, p. 72-80, 発行日 2004-03-31 |
|||||||
| 見出し | ||||||||
| 大見出し | 論文 | |||||||
| 言語 | ja | |||||||
| 旧ID | 49597 | |||||||