WEKO3
アイテム
Facilitating Learner Interaction : The Role of Proficiency Level in Grouping
https://hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/2010433
https://hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/20104337a69e0c5-04d0-4c61-8515-7554bc127e82
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
| Item type | デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1) | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2023-03-18 | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | Facilitating Learner Interaction : The Role of Proficiency Level in Grouping | |||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 作成者 |
Hirose, Keiko
× Hirose, Keiko
× Kobayashi, Hiroe
|
|||||||||
| アクセス権 | ||||||||||
| アクセス権 | open access | |||||||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
| 権利情報 | ||||||||||
| 権利情報 | Copyright (c) 1990 The Japan Association of College English Teachers | |||||||||
| 主題 | ||||||||||
| 主題Scheme | NDC | |||||||||
| 主題 | 370 | |||||||||
| 出版者 | ||||||||||
| 出版者 | The Japan Association of College English Teachers : 大学英語教育学会 | |||||||||
| 言語 | ||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
| 資源タイプ | journal article | |||||||||
| 出版タイプ | ||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
| 収録物識別子 | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
| 収録物識別子 | 0285-8673 | |||||||||
| 収録物識別子 | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
| 収録物識別子 | AA11391798 | |||||||||
| 開始ページ | ||||||||||
| 開始ページ | 39 | |||||||||
| 書誌情報 |
大学英語教育学会紀要 JACET bulletin 号 21, p. 39-58, 発行日 1990-09-06 |
|||||||||
| 旧ID | 25673 | |||||||||