ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 国際教育協力論集
  3. 22-23巻2号

Organization Constraints on Professional Development: An Exploration into How Institutional Frameworks Hold Back Teacher Training

https://doi.org/10.15027/50531
https://doi.org/10.15027/50531
3e2e5f04-4b53-4873-bcda-5a915e5562eb
名前 / ファイル ライセンス アクション
JICE_22-23-2_71.pdf JICE_22-23-2_71.pdf (723.4 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Organization Constraints on Professional Development: An Exploration into How Institutional Frameworks Hold Back Teacher Training
言語 en
作成者 Volman, Víctor

× Volman, Víctor

en Volman, Víctor

Search repository
Mc Callum, Axel

× Mc Callum, Axel

en Mc Callum, Axel

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利情報
権利情報 © 2020 CICE All rights reserved.
内容記述
内容記述 SDG 4.c calls for increasing the supply of qualified teachers while many countries face teacher shortages. Using TALIS 2018 data, this article argues that the problem is two-fold: increasing the number of qualified professionals entering the education system and expanding training opportunities for current teachers. We focus on the second issue in Latin American countries to explore how institutional arrangements, including teachers’ workload, lack of paid out-of-class work hours, poor incentives for professional development and overall working conditions, could be barriers against the continuous development of current teachers that the international cooperation should take into account. Without institutional reforms, SDG 4.c goal will not be met.
言語 en
出版者
出版者 Center for the Study of International Cooperation in Education
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/50531
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1344-2996
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1344-7998
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11281847
開始ページ
開始ページ 71
書誌情報 国際教育協力論集
Journal of international cooperation in education

巻 22-23, 号 2, p. 71-87, 発行日 2020-12-31
旧ID 50531
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-28 09:25:39.367098
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3