ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. 学習開発学研究
  3. 10号

Learning through Art : ESOL Program in Museum in London

https://doi.org/10.15027/42636
https://doi.org/10.15027/42636
891213e4-c5e9-4818-8668-92d71d6ff803
名前 / ファイル ライセンス アクション
JEducSci_10_43.pdf JEducSci_10_43.pdf (702.5 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Learning through Art : ESOL Program in Museum in London
言語 en
作成者 Nagata, Shoko

× Nagata, Shoko

en Nagata, Shoko

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利情報
権利情報 Copyright (c) 2017 広島大学大学院教育学研究科学習開発学講座
主題
主題Scheme Other
主題 International Migration
主題
主題Scheme Other
主題 ESOL
主題
主題Scheme Other
主題 Museum
主題
主題Scheme Other
主題 Cultural Institution
主題
主題Scheme Other
主題 United Kingdom
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 In the global age, as international mobility increases and the society faces the complexity of multicultural society, it is essential to promote and foster intercultural dialogue. The objective of this research is to investigate practices of ESOL (English for Speakers of Other Languages) programs in museums. In this study, the education program in the museum that enhances intercultural dialogue which leads to cross-cultural understanding for diverse populations will be examined. The significance is that the museum is a space of learning where learners make meaning from their own experiences. Through the ESOL program, the museum illustrates the importance of cultural institutions to increase educational roles to the diverse population. This paper will begin with a review of literature that discusses the role of museum and then continues with a discussion of ESOL programs in England. The paper concludes with the observation of ESOL program in the British Museum and how the museum has provided learning to the diverse population.
言語 en
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper was originally presented at the 75th Annual Conference of Japanese Educational Research Association at Hokkaido University, on August 23-25, 2016.
出版者
出版者 広島大学大学院教育学研究科学習開発学講座
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/42636
ID登録タイプ JaLC
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1883-8200
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1244667X
開始ページ
開始ページ 43
書誌情報 学習開発学研究
Journal of Learning Science

号 10, p. 43-48, 発行日 2017-03-16
旧ID 42636
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 11:15:14.726071
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3