ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. Higher Education Forum
  3. 19巻

The Effect of Class Experiences via Online Education on Japanese University Students’ Learning Outcomes amid the COVID-19 Pandemic

https://doi.org/10.15027/52116
https://doi.org/10.15027/52116
455c7f35-d0c5-424d-82d9-c4980e9ceb6b
名前 / ファイル ライセンス アクション
HigherEducationForum_19_71.pdf HigherEducationForum_19_71.pdf (391.9 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル The Effect of Class Experiences via Online Education on Japanese University Students’ Learning Outcomes amid the COVID-19 Pandemic
言語 en
作成者 Miyoshi, Noboru

× Miyoshi, Noboru

en Miyoshi, Noboru

Search repository
Pan, Qiujing

× Pan, Qiujing

en Pan, Qiujing

Search repository
Hu, Yonghong

× Hu, Yonghong

en Hu, Yonghong

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 class experiences
主題
主題Scheme Other
主題 COVID-19 pandemic
主題
主題Scheme Other
主題 Japanese university students
主題
主題Scheme Other
主題 learning outcomes
主題
主題Scheme Other
主題 online education
内容記述
内容記述 Implementing quality assurance of university students’ learning outcomes is an important challenge. In response to the COVID-19 pandemic, wherein many universities are implementing online education as “a new form of education," there is a pressing need to rethink class methods. This study clarifies the effect of class experience via online education on Japanese university students’ learning outcomes amid the COVID-19 pandemic. The results indicate that students acquire knowledge and skills through online education in the same way as conventional face-to-face education, but regardless of the specialized field, the knowledge and skills acquired differ according to the form of online education employed. Our finding that appropriate learning outcomes are assured even for online education in the same way as face-to-face education is likely to be of major significance.
言語 en
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 This work was supported by JSPS KAKENHI grant number 21K13604 and RIHE open-call research grant number B03001.
出版者
出版者 Research Institute for Higher Education, Hiroshima University
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/52116
ID登録タイプ JaLC
関連情報
識別子タイプ ISBN
関連識別子 978-4-86637-037-8
収録物識別子
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-9614
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1187795X
開始ページ
開始ページ 71
書誌情報 Higher Education Forum
Higher Education Forum

巻 19, p. 71-86, 発行日 2022-03
旧ID 52116
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 03:44:37.208500
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3