ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 広島大学の刊行物
  2. Higher Education Forum
  3. 11巻

Undergraduate Education in Japan : Observations from student and faculty surveys

https://doi.org/10.15027/37022
https://doi.org/10.15027/37022
7ed8f38a-70f6-4a8a-abe5-5a4b4c79b7c8
名前 / ファイル ライセンス アクション
HigherEducationForum_11_21.pdf HigherEducationForum_11_21.pdf (729.6 KB)
Item type デフォルトアイテムタイプ_(フル)(1)
公開日 2023-03-18
タイトル
タイトル Undergraduate Education in Japan : Observations from student and faculty surveys
言語 en
作成者 Kaneko, Motohisa

× Kaneko, Motohisa

en Kaneko, Motohisa

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
主題
主題Scheme Other
主題 Undergraduate education
主題
主題Scheme Other
主題 Learning
主題
主題Scheme Other
主題 Student survey
主題
主題Scheme NDC
主題 370
内容記述
内容記述 This paper reports findings from a large-scale student survey on their learning behaviors, and a faculty survey on their practices and beliefs in teaching, both in Japan. It was found that the Japanese students’ time spent on learning fell substantially short of the required time prescribed by the Standards for the Establishment of Universities1. It was also found that a significant proportion of Japanese students have problems in motivation to learn, and the universities were unsuccessful in transforming them. However, some teaching practices were effective in affecting students’ learning behavior. Meanwhile, these results were found to be related to the orientation of pedagogy that Japanese professoriate have traditionally had. These observations suggest possible future changes in undergraduate education.
言語 en
出版者
出版者 Research Institute for Higher Education, Hiroshima University
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ID登録
ID登録 10.15027/37022
ID登録タイプ JaLC
関連情報
識別子タイプ ISBN
関連識別子 978-4-902808-82-7
収録物識別子
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1187795X
開始ページ
開始ページ 21
書誌情報 Higher Education Forum
Higher Education Forum

巻 11, p. 21-35, 発行日 2014-03
旧ID 37022
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-02-27 03:34:28.978475
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3